Aici găsești o serie de intrebari si raspunsuri care sa te ajute în folosirea platformei Doclandia. De la servicii și medici la contul tău, am încercat sa acoperim cele mai relevante subiecte.
Dacă ai și alte întrebări, poți sa ne scrii la asistent@doclandia.ro
Platforma
Ce este Doclandia?
Doclandia este platforma online unde găsești doctori. Scurtăm timpul de așteptare conectând pacienții cu doctorii de care au nevoie. Alegi doctorul care îți convine, te conectezi cum vrei și te programezi simplu, rapid și civilizat.
Care este comisionul perceput de Doclandia?
La fiecare achiziție, 75% din tarif merge la medic pentru serviciul prestat, iar 25% rămâne la Doclandia pentru suportul acordat medicului cu întreținerea platformei și marketing.
Ce sunt vizitele mele?
Sunt toate interacțiunile pe care le ai cu medicii Doclandia de-a lungul timpului. Secțiunea este împărțită în două: programări și istoric. Programările sunt vizitele viitoare, iar istoricul se referă la vizitele trecute, ordonate cronologic.Vizitele pot fi video, la cabinetul medicului sau acasă la tine.
Ce inseamna profil medical?
Profilul medical adună informații vitale despre sănătatea ta. În această secțiune, poți să ții online și toate documentele medicale: analize, radiografii, rețete, bilete de trimitere.
De ce e important sa imi completez profilul medical?
Recomandările doctorilor Doclandia țin cont de istoricul tău medical.Completându-l, scurtezi anamneza pe care o face în mod normal un doctor la începutul unei vizite.
Cine vede informatiile din profilul meu medical?
Doar tu și medicii cu care interacționezi. Înainte de o nouă vizită, îți recomandăm să verifici dacă profilul tău medical este la zi. E bine ca medicul să fie informat corect despre starea sănătății tale.
Cate profile pot sa adaug?
Poți să adaugi până la 4 profile, pentru copii, soț sau soție, prieten sau prietenă, bunici sau vecini. Fiecare profil are propriile informații medicale, programări și vizite, doar că împart același cont.
Contul meu
Cum pot sa platesc pentru serviciile Doclandia?
Plata se face exclusiv online prin card bancar.Este securizată și sigură, cu ajutorul partenerilor noștri Banca Transilvania și PayU.
Cum schimb parola contului meu?
Mergi în secțiunea Contul meu și editezi câmpul numit Parolă, apăsând pe pictograma cu creionul. Se va deschide o fereastră în care poți schimba parola.
De ce sa activez notificarile din partea platformei?
Notificările sunt utile atunci când ai o programare făcută sau un abonament activ cu un medic. În cazul programării, îți reamintim că urmează vizita sau te anunțăm de orice modificări ar putea interveni din partea medicului. În cazul abonamentului, primești un semn de la noi atunci când medicul îți răspunde la un mesaj.
Cum pot sa dezactivez notificarile primite de la platforma?
Simplu, mergi în secțiunea Contul meu și cauți Notificări.Există opțiunea email și opțiunea SMS, le poți dezactiva și reactiva oricând pe fiecare.
Vreau sa imi sterg contul Doclandia. Cum fac?
Ne pare rău că te-am dezamăgit. Dacă vrei să pleci de pe Doclandia, o poți face trimițând un email la asistent@doclandia.ro și te va contacta un reprezentant de-al nostru în cel mai scurt timp.
Doctori
De unde stiu ca vorbesc cu un medic adevarat?
Toți medicii care au un cabinet online Doclandia sunt acceptați pe platformă doar în baza documentelor care atestă calificarea lor
Cum aleg intre un doctor si altul?
Poți alege după diverse criterii: disponibilitate, proximitate, preț, precum și după seriozitatea pe care ți-o transmite modul în care se prezintă medicul în cabinetul său online Doclandia.
Unde imi vad programarile care urmeaza?
Atunci când ai o programare făcută, aceasta apare pe pagina Acasă, imediat după autentificare.De asemenea, toate programările următoare se regăsesc în Vizitele mele, alături de istoricul vizitelor încheiate.
Cum evaluez un doctor cu care am interactionat?
După încheierea vizitei, vei primi un formular de evaluare, în care poți să acorzi o notă doctorului, precum și un feedback sub formă de text, în care poți descrie în cuvinte experiența pe care ai avut-o.
Ce înseamnă Doctorii mei?
În această secțiune se salvează automat toți doctorii cu care ai interacționat pe platformă. Astfel, dacă ai fost mulțumit de un anumit doctor, îl poți găsi ușor și poți apela din nou la el.
Vizita video
Ce inseamna vizita video?
Vizita video este o modalitate nouă de a interacționa cu medicul, la distanță. Se mai numește și telemedicină. Practic, tu și medicul vă vedeți reciproc, prin transmisia video, și puteți discuta prin transmisia audio sau prin fereastra de chat disponibilă lângă video. Fiecare vizita e salvata in contul tau si o poti revedea oricand.
Care sunt beneficiile unei vizite video?
În primul rând, îți salvează timp. Poți vorbi cu medicul de oriunde ai fi, fără să te deplasezi. Multe dintre problemele medicale minore pot fi rezolvate cu succes într-o vizită video. În al doilea rând, online ai mai mulți medici, adică ai acces și la cei din alte orașe, fără efort, și la cei care sunt mai greu de prins la cabinet.
Cine stabileste pretul si durata unei vizite video?
Fiecare medic își stabilește singur durata și prețul unei vizite video, precum și orarul când este disponibil. Este la alegerea medicului dacă își activează vizite video printre serviciile oferite.
Cu cat timp inainte trebuie sa intru pe platforma?
Te rugăm să te autentifici pe platformă cu cel puțin 5 minute înainte de vizită, pentru a nu pierde din timpul consultației cu eventuale pregătiri. Medicul va intra la ora programată.
Cum ma pot pregati de o vizita video?
Sunt trei lucruri pe care poți să le faci. Primul ar fi să verifici dacă transmisiile video și audio și conexiunea la rețeaua de internet de pe dispozitivul tău merg corespunzător. Dacă folosești de obicei servicii precum Skype, Facetime sau Google Hangouts, probabil că microfonul și camera video funcționează. Al doilea ar fi să îți verifici profilul medical și să îl completezi sau să îl actualizezi cu ce îți amintești, astfel încât să scurtezi timpul petrecut de medic să îți pună întrebări. Al treilea ar fi să îți faci o listă cu întrebările pe care vrei să i le pui medicului, să fii sigur că nu uiți nimic.
Ce am de facut dupa ce s-a incheiat vizita video?
Vei primi un scurt formular de evaluare, pe care te rugăm să îl completezi. Acolo, acorzi o nota doctorului și poți descrie, pe scurt, cum a fost experiența. Astfel poti ajuta si alti pacienti sa aleaga doctorul cel mai potrivit .
Ce se intampla daca intarzii la vizita video?
Te rugăm să nu întârzii, pentru că pierzi minute prețioase din vizita video. Aceasta nu se poate prelungi, iar suma achitată nu se returnează.Dacă nu poți evita întârzierea și nu îți ajung minutele rămase, poți rezerva o nouă vizită video cu același medic.
Pot schimba ziua sau ora unei programari dupa ce am achitat?
Din păcate, nu se poate schimba, dar ne poți scrie la contact@doclandia.ro și te ajutam cu cea mai buna solutie. De asemenea, poți face oricând o programare nouă.
Ce fac daca s-a terminat timpul si nu am incheiat discutia cu medicul?
Dacă ai nevoie de mai mult timp de discuție, poți să programezi o nouă vizită video. Durata unei vizite este stabilită de medic, la fel ca tariful și orarul când acesta e disponibil.
Am platit o vizita video si medicul nu s-a prezentat. Ce fac?
Ne pare rău, din păcate nu putem controla schimbările neprevăzute din programul medicilor. Chiar dacă vizita nu s-a întâmplat, poți acorda o notă medicului, deși e posibil să nu fie vorba de neseriozitate. De asemenea, te rugam sa ne trimiti un email la asistent@doclandi.ro, după care noi verificăm informația gasim cea mai buna solutie și îți răspundem pe email
Ce se intampla daca nu imi merge transmisia video?
Te rugăm sa ne trimiti un email la contact@doclandia.ro Departamentul nostru tehnic va investiga cauzele erorii, urmând să revenim catre tine cu o solutie .
Vizita cabinet
Ce inseamna vizita la cabinet?
Vizita la cabinet este o consultație obișnuită, față în față cu medicul, în cabinetul său fizic.
De ce sa programez o vizita la cabinet prin platforma?
Pentru că poți face programarea oricând vrei, 27/7, fără să depinzi de orele de funcționare ale unui call center. Pentru că e mai simplu să găsești un medic în apropierea ta. Și pentru că poți să te informezi despre medicul care te consultă și să îl alegi dupa propriile tale criterii. În plus, plătești online cu cardul, o opțiune care încă nu e disponibilă în toate cabinetele.
Cine stabileste pretul si durata unei vizite la cabinet?
Fiecare medic își stabilește singur durata și prețul unei vizite la cabinet, precum și orarul când este disponibil. Este la alegerea medicului dacă își activează vizite la cabinet printre serviciile oferite.
De ce nu gasesc niciun medic in orasul meu?
Ne străduim să creștem permanent numărul de doctori disponibili la nivel național.Este posibil să nu fi ajuns încă în orașul tău, caz în care îți recomandăm călduros să încerci o vizită video. Altfel, dacă se întâmplă să cunoști un medic la care ai vrea să apelezi prin platformă, ne-am bucura să îi recomanzi să se înscrie pe Doclandia.
Pot schimba ziua sau ora unei programari dupa ce am achitat?
Din păcate, nu se poate schimba.
Ce se intampla daca intarzii la vizita de la cabinet?
Te rugăm să nu întârzii, pentru că pierzi minute prețioase din vizita programată. Aceasta nu se poate prelungi, decât dacă medicul poate și dorește să mai stea peste timpul alocat, iar suma achitată nu se returnează.
Vizita acasa
Ce inseamna vizita acasa?
Vizita acasă este un nou tip de serviciu, în care medicul se deplasează acolo unde ești tu: acasă, la birou sau la hotel, dacă ești în concediu. Practic, consultația se desfășoară în spațiul tău de confort, în afara cabinetului medical.
Care sunt beneficiile unei vizite acasa?
Vizita acasă este o alternativă mai comodă care îți salvează energia și timpul pierdut în trafic. Serviciul este recomandat pentru copii. Am observat din experiență că aceștia se simt mai în largul lor și consultația decurge mai ușor acasă, decât la cabinet. De asemenea, poate fi utilă și pentru pacienții în vârstă sau cei care nu pot sau nu vor să se deplaseze la cabinet.
Cine stabileste pretul si durata unei vizite acasa?
Fiecare medic își stabilește singur durata și prețul unei vizite acasă, precum și orarul când este disponibil. Este la alegerea medicului dacă își activează vizite acasă printre serviciile oferite.
De ce nu gasesc niciun medic in orasul meu?
Ne străduim să creștem permanent numărul de doctori disponibili la nivel național.Este posibil să nu fi ajuns încă în orașul tău, caz în care îți recomandăm călduros să încerci o vizită video. Altfel, dacă se întâmplă să cunoști un medic la care ai vrea să online apelezi prin platformă, ne-am bucura să îi recomanzi să se înscrie pe Doclandia.
Pot schimba ziua sau ora unei programari dupa ce am achitat?
Din păcate, nu se poate schimba.
Ce fac daca am programat o vizita acasa si medicul intarzie?
Fii înțelegător :) Acesta este un serviciu nou pe care îl testăm. Momentan, ora la care ajunge medicul este estimativă, e posibil să întârzie dacă este prins în trafic. Dacă medicul nu ajunge deloc, ne pare rău, o să ținem cont de această întâmplare, iar tu poți solicita restituirea banilor din contul tău, completând și motivul. Noi verificăm informația și îți returnăm suma achitată, cu răspuns pe email.
Chat
Ce include un abonament chat?
Abonamentul chat include mesaje nelimitate cu un medic de familie ales de tine. Poți folosi abonamentul și pentru întrebări legate de un alt membru al familiei. Când am creat acest serviciu, ne-am gândit în primul rând la părinții care au copii mici.
In cat timp ma pot astepta sa imi raspunda medicul la chat?
Timpul mediu de răspuns este de 1h în acest moment, dar depinde de fiecare medic în parte. Trebuie ținut cont și de perioada din timpul nopții, de weekend și de sărbători.
Sunt nemulțumit de medicul la care m-am abonat.Pot să îl schimb?
Din păcate, nu poți schimba medicul înainte de încheierea abonamentului, dar te încurajăm să îi acorzi o notă, astfel încât să ajuți alți pacienți în alegerea lor.
Vreau sa renunt la abonamentul meu de chat. Cum fac?
Poți întrerupe abonamentul atunci când nu mai ai nevoie. În contul tău, la secțiunea unde apare "Abonament activ", apeși pe butonul "Renunță", iar plata recurentă este anulată.